Predstavujeme nový Renault Twingo: ešte zábavnejší a bezpečnejší

Renault Twingo sa dočkal modernizácie, ktorá ho ešte viac priblížila mladším ročníkom.

Renault Twingo je jedným z posledných automobilov svojho druhu, ak nie vôbec posledným. Ikonický model od francúzskej automobilky s motorom uloženým vzadu prešiel modernizáciou, ktorá mu dopriala vyladený zovňajšok, ohromnú personalizovateľnosť a zvýšenú bezpečnosť. 

 

Je malý, vrtký, dynamický, ľahko sa s ním parkuje a ak hľadáte auto na zábavné jazdenie, Twingo bude rozumnou voľbou. Malé autá s motorom vzadu to nemajú ľahké, ale Twingo si razí svoju cestu a nebojí sa experimentovania. Cieľová skupina tohto modelu je veľmi špecifická, napriek tomu nemožno tvrdiť, že by tým Twingo trpelo.

 

Automobil má kompaktnú dĺžku iba 3,61 metra a priemer otáčania je iba 4,3 metra! Jedná sa o najlepšie číslo na trhu. Vozidlo stojí na 15-palcových kolesách, za 16-palcové verzie si priplatíte. Do Twinga údajne natlačíte až 2,3-metrový náklad, neuveriteľné!

Okrem výberu niektorého z troch benzínových motorov si zákazníci môžu vyberať z pestrej ponuky farebných kombinácií karosérie, detailov a interiéru, čo je jedna z najpríznačnejších vlastností Renaultu Twingo. Samozrejmosťou je pestrá ponuka multimédií a konektivity s mobilnými telefónmi, vďaka aplikácii R&Go pre telefóny Android a iPhone sa z nich stane predĺžená ruka auta. Centrálny displej na palubovke má uhlopriečku 7 palcov a je dotykový, celkovo sa interiér drží skôr minimalistického vyhotovenia. Pre vodiča a spolujazdca sú k dispozícii dva USB vstupy aj AUX, na volante sú základné tlačidlá pre ovládanie tempomatu.

 

 

Renault Twingo ponúka výhradne trojvalcové benzínové motory SCe 75, TCe 95 a TCe 95 EDC pričom prvé dve disponujú manuálnou 5-stupňovou prevodovkou (95 EDC 6° automatom), systémom Stop & Start a s asistentom rozbiehania sa do kopca. Motory spĺňajú štandard Euro 6D a dosahujú maximálny krútiaci moment 135 Nm (TCe 95), čo na automobil s hmotnosťou pod jednu tonu celkom stačí.

 

 

 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

TEST

Test Ford Ranger WildTrak 3.2 TDCi Duratorq: Najpredávanejší pick-up v Európe

21. mája 2019

Vozidlá od Toyoty sú najmenej nákladné na údržbu

29. marca 2019

Nová Tesla Model Y ponúkne elektrický dojazd 480 km a ovládanie mobilom

15. marca 2019

Crossover ŠKODA KAMIQ bol oficiálne odhalený

26. februára 2019

Zoznam najviac zvolávaných značiek áut za rok 2018

18. februára 2019

Vybrané príspevky »

TEST

Test Ford Ranger WildTrak 3.2 TDCi Duratorq: Najpredávanejší pick-up v Európe

Ford Ranger WildTrak nie je úsporný, ale je obrovským pomocníkom vo svete poctivej práce.

21. mája 2019

Najnovšie príspevky